REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.figuryozdobne.pl

INFORMACJE OGÓLNE

1. Właścicielem sklepu internetowego  www.figuryozdobne.pl  jest firma:

NIKOLEX

Monika Ciesielska

42-202 Częstochowa

ul. Wręczycka 175/187

NIP: 573-266-83-26

REGON: 241130641

Zarejestrowane przez Prezydenta Miasta Częstochowa

2. Ilekroć w regulaminie mowa jest o Sklepie rozumie się przez to sklep internetowy  www.figuryozdobne.pl  , którego właścicielem jest firma NIKOLEX , Monika Ciesielska , 42-202 Częstochowa, ul. Wręczycka 175/187

Ilekroć w regulaminie mowa jest o Kliencie rozumie się przez to osobę korzystającą z usług strony internetowej  www.figuryozdobne.pl  i zamawiającą towary poprzez stronę  www.figuryozdobne.pl

Ilekroć w regulaminie mowa jest o złożeniu zamówienia rozumie się przez to prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie  www.figuryozdobne.pl

3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.

4. Przeglądanie witryny i dokonywanie zakupów w Sklepie  wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.

5. Do prawidłowego przeglądania witryny wymagana jest prawidłowo skonfigurowana przeglądarka internetowa (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome lub inna).

ZASADY ZAMAWIANIA

6. Aby dokonać zamówienia  Klient musi wypełnić prawidłowo formularz zamówienia, zaakceptować niniejszy Regulamin oraz klikając na końcu "Potwierdzenie zamówienia".

7. Podczas składania zamówienia konieczne jest określenie liczby zamawianych produktów, podanie adresu wysyłki i sposobu płatności za zamówienie oraz w polu notatki i sugestie ewentualne uwagi dotyczące produktu (kolor itp.) Zaleca się podać również numer telefonu, w celu ułatwienia kontaktu z Klientem.

8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe złożenie zamówienia.

9. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

10. Realizacja zamówienia jest uzależniona od stanów magazynowych, terminów realizacji deklarowanych przez producenta towarów oraz od prawidłowości złożonego zamówienia przez Klienta.

11. Klient może anulować zamówienie do czasu, gdy towar nie został jeszcze wysłany.

12. Ceny towarów brutto zawierają podatek 23% VAT i są wyrażone w złotych polskich.

13. Podane ceny nie zwierają kosztów transportu/dostawy.

14. Wymiary produktów pochodzą od producentów. Jeśli Klient ma pytania/uwagi dotyczące danego towaru przed zamówieniem powinien skontaktować się ze Sklepem w celu wyjaśnienia nieścisłości.

DOSTAWA, TRANSPORT, PŁATNOŚCI

15. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski i poza granicami kraju

16. Sposób dostawy i płatności Klient wybiera podczas procesu zamawiania ( jeżeli wysyłka ma być jednak poza granicę Polski należy się każdorazowo skontaktować ze Sklepem w celu podania niezbędnych danych adresowych aby ustalić cenę wysyłki. Przesyłki zagraniczne są wysyłane tylko przy zrobionej przedpłaci ).

17. Koszt wysyłki w przypadku formy "za pobraniem" jest wyższy od kosztu wysyłki przy przedpłacie na konto Sklepu.

18. Podczas składania zamówienia w Sklepie i wybraniu formy transportu, klient widzi w zamówieniu koszt transportu jaki będzie zobowiązany ponieść wraz z kosztami zakupu samego towaru. Koszty wysyłki są przeliczane dopiero w momencie zakończenia dodawania produktów do „koszyka” i po jego zatwierdzeniu.

19. Przed odebraniem przesyłki Klient powinien sprawdzić czy stan zewnętrzny opakowania jest nienaruszony. Należy również sprawdzać zawartość wewnątrz gdyż wysyłany towar jest bardzo delikatny i pomimo oznakowania
ostrożnie szkło i zabezpieczania paczki - folią bąbelkową i gąbkami - może dojść do uszkodzenia. W przypadku zauważenia uszkodzeń powstałych podczas transportu Klient jest zobowiązany do sporządzenia razem z kurierem protokołu szkody.

20. Sposób odbioru uszkodzonego towaru oraz jego wymiana są ustalane indywidualnie w każdym wypadku powstałej szkody pomiędzy Klientem i Sklepem.

21. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów wysyłki oraz transportu znajdują się w zakładce DOSTAWA.

DANE OSOBOWE I REJESTRACJA UŻYTKOWNIKA

22. Klient może założyć konto użytkownika poprzez wypełnienie pola rejestracji. Rejestracja nie jest konieczna do dokonania zakupów  w naszym sklepie.

23. Klient  podaje dane osobowe dobrowolnie.

24. Za poprawność podanych danych odpowiada Klient.

25. Klient w każdej chwili może dokonać zmiany danych osobowych, usunąć lub poprawić dane zgodnie ze stanem faktycznym.

26. Podanie prawidłowych danych jest konieczne do wystawienia przez Sklep poprawnego dowodu zakupu oraz do dostarczenia towaru pod właściwy adres.

27. Zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997 r. dane osobowe Klienta są chronione przed dostępem osób nieupoważnionych do tego zarówno w procesie ich przetwarzania, jak i przechowywania. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień lub dla powiadamiania o nowościach i promocjach w Sklepie. Dane nie będą udostępniane żadnym innym podmiotom, ani osobom trzecim.

REKLAMACJE I ZWROTY

28.  Zgodnie z "Ustawą z dnia 30  maja 2014 roku "O Prawach Konsumenta" (Dz.U. z dn. 24 czerwca  2014r.) Klient możne zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku, jeżeli produkt nie jest zniszczony, kopiowany lub w żaden sposób użytkowany. Klient dokonuje zwrotu na swój koszt.

Zwroty prosimy kierować na adres:

NIKOLEX Monika Ciesielska

42-202 Częstochowa

ul. Wręczycka 175/187  

z dopiskiem Zwrot .

29. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon fiskalny. Sklep dokona zwrotu ceny produktu przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w terminie 7 dni.

30. Kupujący może złożyć reklamację na adres : reklamacje@majacentrum.pl   lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja zawiera załączniki w formacie pdf:

  • Imię i Nazwisko, adres / adres e-mail Kupującego
  • Dokument zawierający datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji ( paragon / faktura )
  • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
  • W przypadku reklamacji uszkodzonej przesyłki w transporcie  Protokół szkody, który jest podstawą do wypłaty odszkodowania. Bardzo prosimy aby za każdym razem sprawdzać zawartość przesyłki oraz zwracać uwagę na wgniecenia, dziury i inne budzące zastrzeżenia ślady na kartonie. Bardzo ważne aby wszystkie takie informacje zamieścić w protokole szkody ( uszkodzenia kartonu, naklejki ostrzegawcze jak i również informację, że były wypełniacze w postaci ścinek gąbki oraz folia bąbelkowa ) i nie zostawiać tych decyzji kurierowi gdyż błędnie wypełniony protokół jest w 90% powodem wypłaty odszkodowania. 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 - 30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

31. Zwracany towar przesłany do nas powinien być nieuszkodzony. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

32. Jeżeli doszło do uszkodzeni towaru w transporcie i figura doszła uszkodzona bardzo prosimy aby po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zawartości przy kurierze oraz niezwłocznie poinformować nas drogą mailową lub telefonicznie, że doszło do uszkodzenia. Kupujący powinien złożyć reklamację na adres : reklamacje@majacentrum.pl  oraz biuro@majacentrum.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja zawiera załączniki w formacie pdf:

  • Imię i Nazwisko, adres / adres e-mail Kupującego
  • Dokument zawierający datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji ( paragon / faktura )
  • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
  • W przypadku reklamacji uszkodzonej przesyłki w transporcie  Protokół szkody, który jest podstawą do wypłaty odszkodowania. Bardzo prosimy aby za każdym razem sprawdzać zawartość przesyłki oraz zwracać uwagę na wgniecenia, dziury i inne budzące zastrzeżenia ślady na kartonie. Bardzo ważne aby wszystkie takie informacje zamieścić w protokole szkody ( uszkodzenia kartonu, naklejki ostrzegawcze jak i również informację, że były wypełniacze w postaci ścinek gąbki oraz folia bąbelkowa ) i nie zostawiać tych decyzji kurierowi gdyż błędnie wypełniony protokół jest w 90% powodem wypłaty odszkodowania. 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 - 30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Jeżeli zgłaszają Państwo fakt uszkodzenia później niż w dniu doręczenia i bez protokołu szkody musicie się Państwo liczyć z odmową. Czas na decyzję jest od 14-30 dni i wiąże się to z odmową. 

Paczki każdorazowo są bardzo dobrze zabezpieczane w folię bąbelkową, karton mamy nowy robiony pod zamówienie, który wypełniamy z każdej strony ścinkami gąbek aby zamortyzować figurę w trakcie transportu. 

Każdy karton jest oklejony naklejkami "ostrożnie szkło" i naklejkami kierunkowymi " góra, dół " aby wiadomo było jak należy przewozić karton. Paczki są ubezpieczone. 

Ważne jest aby protokół był spisany w dniu doręczenia paczki ponieważ w momencie podpisania bądź przyjęcia paczki i nie zgłoszenia szkody ubezpieczenie wygasa i nie moża udowodnić, że do uszkodzenia doszło w transporcie.

Od nas zawsze towar wychodzi nie uszkodzony !!!! mamy kamery i nagrania do 7 dni jak są pakowane figury i przy protokole spisanym przy doręczeniu zawsze jesteśmy w stanie udowodnić winę kuriera.

Bardzo prosimy o zapoznanie się z cennikiem wysyłki przed zakupem. Jeżeli się nie zgadzasz z podaną ceną - nie zakupuj!

Cena za wysyłkę obejmuję : karton, wypełnienie, taśmy, naklejki ostrzegawcze, ubezpieczenie przesyłki , paletę ( jeżeli są to duże lub ciężkie figury ) oraz sam koszt który ponosimy w firmach kurierskich. 

Aktualnie współpracujemy z takimi firmami jak : Pocztex, DPD, Raben, Geis oraz  inpost a paczki są nadawane odpowiednio do wielkości i tak aby było najtaniej i najbezpieczniej. 

Proszę pamiętać, że paczki są duże i zabezpieczone nie każda firma kurierska odbiera gabarytowe paczki. 

Paczki nadawane są tak szybko jak to tylko możliwe od poniedziałku do czwartku ( pocztex ) lub do piątku jeżeli chodzi o przesyłki paletowe ( RABEN, Geis , DPD oraz  inpost ). Jest to spowodowane tym, że towar jest delikatny do transportu i nie chcemy aby paczki były magazynowane w firmach kurierskich. 

Czasami nawet paczki są wysyłane w dniu zakupu. 

Czas wysyłki - W związku z dużą ilością zamówień oraz problemem z żywicą pragniemy Państwa poinformować oraz chcemy prosić o zrozumienie ponieważ czas wysyłki może się troszkę wydłużyć.  Pojawiają się nowe trudności z dostępnością nie tylko figur z żywicy ale również w dostępności kartonów czy wypełniacza w postaci ścinek gąbki.  Używane przez nas ścinki gąbki są używane po to aby w czasie transportu firmą kurierską nie doszło do uszkodzenia figury. Jeżeli jest to dla Państwa kłopotliwe prosimy o kontakt przed wysyłka wtedy na Państwa odpowiedzialność możemy wysłać bez gąbki w samej folii babelkowej figurę ale nie możemy dać gwarancji ze do uszkodzenia nie dojdzie gdyż aktualnie widzimy wzrost - nie tylko u nas wysyłek.  Bardzo prosimy również o telefon lub maila jezeli Państwa zamówienie jest pilne lub priorytetowe. Postaramy się dołożyć wszelkich starań aby było wszystko na czas ale musimy o tym wiedzieć wcześniej. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o telefon lub maila, jesteśmy tez dostępni na messengerze.  Zapraszamy !!!!

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

33.  Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu .

34. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.